<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/28371109?origin\x3dhttp://guesswhoseblogisthis.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
I.Me.My.Mine

guesswhoseblogisthis.blogspot.com


♥The Above Is None Other Than Me♥
I'm a messy perfectionist and a blind optimist. Loves Jesus Christ =)

♥30-bits of me♥
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Just hover, don't click :P



Speak Up!

Statement of Independance


I'm free and my future is God's and my own. I treat my friends with care. I do what's right and that's that. For those I have hurt before intentionally or unintentionally, i ask for your forgiveness. I'm a new creation in Jesus Christ :)

Arigato
This blogskin is proudly presented to you by Anna May with an icon from The Fading Night.

Nangers
Won't hurt to click this :P

Aloha people!
Hi, i'm Nikita~ Feel free to browse around, don't be shy, yea? =) Toodles~ ♥
Dear Diary,
K-Ry!
Tuesday, April 03, 2007 @ 7:32 PM


Carey!!

tak sangka, ko baca blog aku yeh, tak terlintas pulak, blog aku ada kat yahoo! search.. wahahaha.. ceh aku famous.. LOL main je.. hahaha.. lain kali nak baca, boleh tapi tunjuklah sikit kehadiran kau dengan mengisi chatboxku dgn leteran ko! ;p aku maner ada nangis, ko jangan main cakap.. =P nanti aku betul nangis kang, aku tak tau macam maner ko nak pujuk.. wahaha...entah, ko akan baca ni tak.. wahaha... mari kita ikut rentak pop yeye! LOL..

( P: )Seiring dan sejalan
( L: )Seindah bunga di taman
( P: )Bak burung nan megah
Kanda kupuja
( L: )Bahagia kita berdua

( P: )Berlari berkejaran
( L: )Lupakan segala duka
( P: )Di kota di desa
Di gunung dan laut
( L & P: )Berlagu kita berdua

( L: )Dinda
( P: )Kanda

( L & P: )Burung pun turut menyanyi
( L: )Tawa
( P: )Riang

( L & P: )Dan cinta mula bersemi
La la la la la la la la... ( 4X )

( L: )Tiada lagi duka
Pun airmata
Kembalilah sayang
Bersama berjalan
Duka atau pun senang

( P: )Aduhai pujaanku
Mimpikah daku
Kan kusimpan dia
Di dalam hatiku
Kasih dan sayangmu
( L & P: )La la la la la la la la... ( 4X )

Lagu kita bersama~ hahaha =D
akan ku kenang selamanya.. LOL...

HopAround!